Canss3535 3 yaşında bur kızım var. Nasipse cuma günü 2. Bebeğim olacak. Bana fikir verir misiniz süreci nasıl yönetmem gerekiyor, illa ki kıskanacak biliyorum ama benim için önemli olan en minimal seviyeye indirmek. Fikirlerinizi tecrübelerinizi bekliyorum🫠🙏
lceLady Canss3535 Valla bizim de aynı durum söz konusu Ne yapsak olmuyor. 3 yaş ve 1,5 yas Ne alıyor yapıyorsanız bir bebeğe bir diğerine alın. Bizde öyle yoksa kavga cikiyor Zaten 3 yaş ben ben demeye başlıyor Herşey benim zannediyor. Evde en ufak bişey görse benim dimi bu diyor. Dünya kendi etrafinda döndüğünü düşünüyor