slaaa o zaman enfeksiyon bulaştırmis olabilir boğazı kizarmis veya sismisse o da öksürük yapar. Ben böyle zamanlar bir de hasta corbasi yapıyorum. Havucu rendeleyip yagda kavuruyorum sonra zencefil rendeliyorum icine baget gogus ne varsa tavuk ondan koyuyorum 1 limon suyuyla bir yumurta sarisini karistirip ekliyorum tavuk pistikten sonra didiyorum icine çokta güzel oluyor