Bebeğim 13 aylık Bitkisel öksürük şurupları kullanıyorum , doktorun verdiği şurupları kullanıyorum evde ıhlamur falan veriyorum başına geceleri soğan karanfil yapıyorum pekmez tereyağ görmüştüm onu denedim ama ne yaptıysam boş çocuğumun öksürüğü tuttu mu bırakmıyor günlerce ve 2-3 ayda bir tekrarlıyor çok dikkat de ediyorum sırtına terine ama anlamadım. Öksürük için gerçekten işe yarar evde yapabilceğiö birşey varmııı öneri istiyorum 🫶🏻 hele ki gece uykularında çözüm olabilcekk