Ailelerimzden pazar alşverişidir bezdir vs almyoruz. Herşeyimizi kendimiz yapıyoruz. Pazara çıkıp yemeklik meyve alıyoruz kırk yılda bi balık kıyma vs alıyoruz. Çocuklara da kıyafet alıyoruz. Kendimize nadir alıyoruz. Ama yetmiyor. Çok borcumuz oluyor. Siz masıl tasarruf edip altın vs alıyorsunuz ki yani anlamıyorum