15 aylık olduk 14. Ayından berı alt değiştırme sorunu yaşıyoruz asla değiştirmek ıstemıyor sıkı tutarak yapmaya çalışsam ayaklarıyla tekmelıyor ya da kaçıyor yanı gücümde yetmıyor her hangı sevdığı bir şeyde onu kına etmiyor bu normal mı herkesın böyle mı. Daha 3 4 ay önce büyük tuvaletını yapınca ağlardı elıyle o kısmı tutardı kı değiş benı şimdıyse böyle davranışlar acaba tuvalet eğitimi mı yapmam gerekıyor ama daha küçük bilemedim deneyımlı anneler yardım fikir bana????