Prenses21 çok büyük ihtimal uyuz.Daha fazla ilerlemeden doktora gidin o kremi kullanın mutlaka o kremi kullanın.Ben ve eşimde vardı bende yara yoktu ama kaşıntı vardı sonra 1 yaşındaki bebeğime bulaştı önce ayaklarında kollarına yayıldı.Sürekli kafasını kaşıyordu ama bir şey yoktu.Kremi kullandık 2 hafta inşallah geçti gibi ama hala korkuyoruz.Çarşaflarına kıyafetlerine de çok dikkat ettim ben.Eşimle biz de tekrar krem kullandık.İnşallah kurtulursunuz bi an önce