LezizeNine asel0404 daha geç iyileşmekten olabilir canım bazıları daha çabuk oluyor ama kırkı çıkar çıkmaz olan var ben 2 sezaryen oldum büyük oğlum 10.ayını doldurdu ertesi gün adet oldum küçük oğlum şu an 7 aylık kadar hala adet olmadım.
schiphol asel0404 ben 58. Günde oldum, ilk gün cok az kan geldi ikinci gün ped yetiştiremedim pıhtı gibiydi, erken mi oldum geç mi bilmiyorum. Bu arada emzirme ile de alakalı olabilir. Maalesef benim sütüm kesildi 25-30. Günden sonra
Themom_ asel0404 Sezaryenle bir alakası yok bu durumun 18 aya kadar normal olmamak. Ben de doğum sonrası ilk regl 13. Ayda oldum sonra tekrar 17. Ayda oldum. Regl olmuyorum diye korunmamazlık yapmayın eğer tekrar bebek düşünmüyor ve korunmuyorsanız
minikkizlar Geç adet görme sezaryenle alakalı bi durum değil ki. Ben 2 doğum yaptım 2si de vajinal doğum ve ilk kızımda 1 sene sonra gördüm şuan 2. Kızım 6.5 aylık hala olmadım. Bence bu durum yapısal ve genetik bi durum
aras4823 asel0404 çok normal ben hamileliğimde dahil 22 ay 26 gün adet olmadım yani oğlumun 14 ayına dört gün kala filan adet oldum ama yumurtlamam üçüncü dördüncü aylarda başlamıştı yani hamile kalabilirdim adet görülmesede yumurtlama oluyormuş
SeverusSnape asel0404 10 ay sonra oldum. Şu an düzensizlik normal. 1 seneyi aşarsa doktora gitmelisiniz.