Merhaba kızlar 7 buçuk aylık bir oğlum var ve dün akşam yemekte sarmısaklı yoğurtlu bir yemek yaptık ve o yoğurttan biraz oğluma verdim normalde çok iştahsız bir bebek ama çok iştahlı yıyınce bende verdim biraz ama dünden beri kusuyor midesi hiç birşey almıyor bide reflüsü vardı ne yapacağımı bilmiyorum sizce ne iyi gelir ne yapabilirim 🙏🏻