Arkadaşlar tam 17.5 aylık zaten uyku problemi olan bi bebek özellikle geceleri ama 2-3 gündür gündüz uykularıda iyice berbat oldu . Tek uyku yapıyor . 1.5-2 saat arası uyuyan çocuk yatırdıktan yarım saat sonra gözlerini açıyor bu aralar . Uykuya döndürücem diye uğraşıyorum zorla dönüyor . Bu gecede ağlayarak kalktı ama öyle böyle ağlamak değil mama veriyorum istemiyor su veriyorum istemiyor emziği almıyor falan neyse zar zor sakinleştirdik şimdide kaç saattir sallıyorum sallıyorum uyumuyor . Yine uyku gerilemesi falan mı vardır nedir ?