beyzzsenturkk_ butterflyy_ maalesef bu yüzden zaten apple kullanıyoruz ya applenin kendi şirketi bile gizli tutar sizden başkası açamaz şifremi unuttum yapabilirsiniz en kötü ama telefon kilitlenirse açma sansnız sıfır çöp yani
sirininannesi- Geçen abimin başına geldi bir buçuk hafta bekledi ve karşı tarafa inandırıcı gelmezseniz yapmıyor dolandırıcı falan olabilir diye :)