Sevgili annelerim, bu ilk bebeğim ve bugün ek gıdaya başladık. Doktorum elbette söyleyeceklerini söyledi ama aklımda bin tane soru var, muayenehanede hepsi aklımdan uçup gidiyor ya da ben daha fazla zamanını almamak için en önemlilerini soruyorum 😂
Neyse, 5 ay 10 günlük bebeğim elbette tadım yapıyoruz ve bi süre böyle gidecek fakat sizler ne zaman kırmızı et verdiniz bebeklerinize mesela ? Neleri 5-6 ayda verdiniz nelere 7. Ayda geçtiniz ?
Kışın başlıyor olmak mevsim meyveleri açısından çok kısır oldu maalesef :(