Hanımlar 2 aydır regl olmuyorum. Zerotanin (sivilce hapı) kullanıyorum. Kan verdim gebelik yok. Pko var o yüzden bu kadar gecikti reglim. Bugün birliktelikte bi kaza oldu 2 aydır regl olmadığım için çok ihtimal vermiyorum ama hamile kalmayla ilgili bi risk olur mu? Biyoloji bilgilerimi tamamen unuttum. Yumurtlama olmayınca olmaz herhalde