Tosbaninannesi Kızım 20 aylık geceleri uykudan uyanıp öyle bir ağlıyor ki sanki birine bişey olmuş gibi ne yapsak susmuyor 35 dakikadır kesintisiz ağladı yaşayan var mı bu durumu 2 yaş sendromu diyorlar psikolojim bozuldu iyice sürekli ağlamasına😞