Merhaba kızlar , bebeğim 17 aylık bu aya kadar aynı yeni doğan gibi gece kendini sürekli uyandırdı ve uykuya geri geçişini sağlamak için sürekli emzirdim şuanda artık gece daha aşırı uyanmaya başladı ve ben sürekli emzirmek zorunda kalıyorum şuan afedersiniz göğüslerim hep yara kuru o kadar çok memeye düştü ki şu sıra ne yapmam gerektiğini bilmiyorum memeden bırakmak istemiyorum 2 yaşını tamamlamak istiyorum ama bazen de psikolojik anlamda o kadar zorlanıyorum ki bırakmak da cazip geliyor hoş memeyi bıraksam uykusu düzene girer mi onu da bilmiyorum yardımlarınıza ve tecrübelerinize ihtiyacım var 🥹🙏🏻