Oğlum 2 yaş 2 aylık her gece abartmıyorum bakın her gece çığlık kıyamet ağlıyor uyumamak ıcın öğlen 4den beri uyanık ve toplam 1 saat uyumuştu ama yok uyutamıyoruz.
Eşim deniyor ben deniyorum ama ne yapsak da olmuyor. Karnı tok , altı temiz , oyunlar oynatıyoruz gün ıcınde enerjisini atması ıcın akranlarıyla buluşuyoruz dışarı çıkarıyoruz daha ne yapabilirim.. uyku rutini falan var ama uyumak istemiyor gece de uyanıyor zaten ama uykuya geçişi çok kötü 2 saat ben denedim şimdi de eşim deniyor 😌 dün gece 3 de uyudu