Selam kizlar. Nasıl anlatayım bilmiyorum. Evimde sürekli huzursuzum hep sinirli stressliyim. Hep bir sıkıntı var icimde. Esimdede oyle. Aramiz kötü değil çok şükür ama sacma sapan tartismalarmiz oluyor. Evimde, dilimde dua eksik olmaz, sirkeli suyla silerim. Ara ara çocukları sevdindiririm. Neden böyle oluyor bilmiyorum sankı mutluluk harammıs gibi geliyo.
Büyü dem şüpheleniyorum ama vesvesede etmek istemiyorum.. Ne yapa bilirim bana akıl verın. Bebeğim var onu çok seviyorum, mutlu anne eş olmak istiyorum..
Ek olarak: terapiye gidiyorum ama pek faydasini gormuyorum, neden olabilir? Terapistim samimi biri enerjimiz uyusuyor ama eve gelince gene aynisini hissediyorum.. ☹️