AlEs 😂😂 bende normalde almicaktim ama oglumun odasini yaparken sallanan sandalye alicaktim baktim ikisi de ayni fiyat simdi gidip ikisine neden o kadar vereyim. Bende kendi keyfim icin alcagim sandalyeyi almayip onjn oarasiyla kamerayi aldim (sey diyesim geldi edep sen ne guzel seysin😂) mantikli bi yatirim oldu sanirim 😂 e bebek de var ya da isterseniz bi arkadas oaylasmis hic de kullanmamks satiyodu ona da bi bakin isterseniz ikinci el ama hic kullanilmamis oost sahinin demesine gore☺️