Kızlar selam
Sorum başlıkta 20 aylık bebeğim 2 yaşına girecek ve geceleri mama içmek için çok sık uyanıyor doktorumuzda kesmem gerektiğini söyledi kesemiyorum yatmadan önce karnını doyurup yatıyorum ama çok kalkıyor acıkıyor nasıl kesebilirim yardımcı olur musunuz?