Benimki alışkanlıklarını bıraktıktan sonra deliksiz uyumaya başladı. Sallamadan uyutuyordum, gece mamasınıda 9.aydan itibaren kesmeye başladım ve sonra yavaş yavaş gece uyanmalat azaldı. 1 yaşından beri özellikle bi sorunu olmadığı sürece sabaha kadar uyuyor. Uyku eğitimi vermeyi düşünün derim, alışkanlıklarından kurtulunca deliksiz uyumayı öğreniyorlar.