mavikuss_ Senemasilberen bilemedim banadaa pek birşey yapmadı doktor tarlusal verdi sadece sonra oldum
beerrff Senemasilberen bence sen yine de bi görün doktora ne kadar geçti üzerinden mesela ben 3. Kullanışımda hamile kalmıştım ama boş gebelik oldu 10 gün önce kürtaj oldum ertesi gün hapının etkisiymiş
Senemasilberen beerrff ya valla 10 gün net oldu gecikme ama ben hamilelik olduğunu düşünmedim hiç vallahi.Hapın etkisiyle gecikmedir diye düşündüm hep ama bu yazıdan sonra kalbim sıkıştı hamilelik düşüncesiyle
beerrff Senemasilberen teşekkür ederim iyiyim eczaneler kapanmamıştır bence gidip test alıp deneyin böyle arafta kalıp stres olucağınıza ben ne olur ne olmaz 2 test almıştım 10 tl bişey zatan ikisinide yaptım çift çizgi çıktı bence bi baktırın
Senemasilberen beerrff Allah evlatlarıma sağlık uzun ömür versin ve olmayana kucağı boş olana versin inşallah 🙏 ben üst üste 3 defa kullanınca çok yanlış yaptım bunun farkındayım ama bir doktor kontrolüne gidecem en kısa sürede
Senemasilberen beerrff adet oldum bu yüzden gitmedim.Doktorumu aradım adette düzensizlik uapar dedi.bir korunma yötemi seçelim dedi.Adet olduğum için gitmedim hiç
MnkKrtl Senemasilberen ben buzamana kadar bi kere kullanmıştım sadece ama bukadar kısa sürede üst üstte almak zararlıdır diye düşünüyorum. Zaten yorumlardada yılda 3 kez yazmışlar onuda öğrenmiş oldm bence bi doktora görünün
bynvarol Senemasilberen bende yılda 2 kere kullanılabilir biliyorum ilk defa 1 hafta önce kullandım yan etkileri var kuvvetli bir ilaç çok çok zorda kalmadıkça kullanmayın bence.