15 aylık olduk neredeyse. Emmiyo ama hala gece maması içiyo. Genelde 5 ölçek yapıyorum. Her zamanda bitirmiyo ama alışkanlık oldu sanırım. Gündüzleri güzel besleniyo, hareketli de. Ama şu gece mamasını bi bitiremedik. Çok zorluyor artık beni. Bazen bir bazen iki biberon 😑 Nasıl bıraktırabilirim ? Yada bıraktırmalı mıyım ondan da emin değilim. Yada gelişimsel olarak hangisi doğru olan ?