zehra3301 11 aylık bebeğim var hiriltisi vardı doktora götürdüm balgam birikmiş dedi buhar tedavisi ve asist diye bir ilaç yazdı 5 gün boyunca kullanacaksın dedi kullandım ama geçmedi hiriltisi hala bu konuda bilgisi olan var mı ne yapabilirim
Miracinannesi_ zehra3301 tekrar götürün ciğerlerini dinlesinler inmişse antibiyotik başlaması lazım. Benim bebegimde 11 ayıkken öyle olmuştu oksurukte vardi ballı zencefil icirmistim bir kaç güne duzelmisti ama balı 1 yaşından önce önermiyorlar ben oncesinde az miktarda deneyip gozlemlemistim
itsmeyasemin zehra3301 canim evde hava veriyorum bu durumda ben. osman gonulalin bir videosu vardi youtubeda ona bir bak istersen isime yaramisti
zehra3301 Miracinannesi_ Miracinannesi_ götürdüm cigerlerinde bir sıkıntı çıkmadı ondan sonra asist diye bir şurup yazdı