Merhaba 13 günlük anneyim. İlk bebeğim, biraz da endişeliyim açıkçası. Yeni yeni öğreniyorum bende bebek bakmayı. Korktuğum ve endişe ettiğim için siz tecrübeli annelere sorayım
Bebeğim 37+5 günlükken doğdu. 2720 gr doğdu ve doğum sonrası 2590lara kadar düştü. Dr kontrollerinde 10 gün içinde doğum kilosuna ulaştı fakat dr lar çok zayıf vs. Dediği için sürekli emziriyorum.
Şuan 13 günlük bebeğim emdikten sonra pelte şeklinde sızıntı olarak kusuyor. Ama bazen çok kusuyor ve tüm emdiği anne sütünü çıkarıyor. Bu normal midir? Kilo alımını etkiler mi çok tedirginim ve endişeliyim. Cevaplarını merak ediyorum. Teşekkürler şimdiden.