Eda6714 1 tog kullanıyorum doğalgaz evım içine orta kalın bır kıyafet 1 top gıydırıyorum üstüne de polar örtüyorum gercı onu hemen açıyor doğalgazda olsa böle 3 den sonra daha serın oluyor ev o yüzden alttan tısort falan çok ınce. Annemın evine gıtcem o yüzden bugün 2,5 tog tulumlara baktım sobalı evler için yetersiz geldi bana 3 tog veya 3,5 tog pıyasada yok herhalde bulamıyorum.