emotion1234 kim bakacaksa öncesinde bir saat iki saat bırakarak alıştırmaya çalışın, küçükken işe dönmek daha kolaymış ben onu fark ettim. Ben kızım on aylıkken bi gün 6-7 saat falan şehirdışına çıkmam gerekti o gün babannesi bakabilince dönerim ben o zaman işe ya dedim. 13 aylıkken döndüm. Şimdi 27 aylık çok zor ayrılıyo sürekli anne işe gitme diyor son iki ayda zorlanır oldum önceden iyiydi . Bi de sizin süre azmışz ben sabah 8de evden çıkıyorum akşam en erken 7de evdeyim