etl
Bebeğim 9 buçuk aylık, ayaklarının üzerine basmıyor hala
Doktorumuz bize duyu eksikliği olabilir dedi Ergoterapiste yönlendirdi
Ergoterapiste gittik, vestibüler duyusu akranlarına göre biraz geri dedi. Birkaç duyusal aktivite önerisi verdi, onları yapıyoruz
Bu ay geçtiğinde basmazsa çocuk nörolojisine göstermemizi söyledi çocuk doktoru. Bir sıkıntı olduğunu düşünmüyor ama içimiz rahatlasın diye gidicez gibi duruyor
Bizim babaanne anneanne sağolsun biraz korumacı büyüyor kızım. Sürekli kucağa alındı, hiç yerde kendi haline bırakılmadı. Eline aldığı şey aman ağzına sokar aman gözüne girer aman ağır gelir taşıyamaz diye diye elinden alındı. O yüzden aşırı rahata alıştı. Yüzüstü pozisyonda karnı ağrır, oturur pozisyonda sırtı ağrır diye diye kendini keşfetmesine olanak tanımadılar malesef
Ben de kimse alınmasın gücenmesin diye hep sustum, şimdi de ceremesini çekiyorum işte