Kızım 4 ay 20 günlük. Artık yavaş yavaş az az oturtmak istiyorum. Ama kızım ne zaman az bir şey otursa o gün bezini değiştirirken birden ağlamaya başlıyor ve sadece kucakta sakinleşiyor. Bir müddet yatarken ağlıyor. Bu iki kez oldu. Oturduğu için belinde bir yeri mi acıyor acaba