ikiKudurukAnnesi narin bir yapısı olabilir mi acaba. 2,5 yaşında oğlum oda aynı. Azıcık sesimiz yükselsin koltuk arkalarına saklanır asla yüzümüze bakmaz dokunsak ağlayacak duruma gelir. Yüksek sesli konuşan insanların yanında durmaz, çok sesli ortamları sevmez. Genel olarak sakin bir yapısı olduğu için böyle yani. Gören herkes bu kız çocuğu olacakmış der öyle naif kırılgan