yaman02 Kızlar burnu çok tıkalı serum fizyolojik yapıyorum sonra burnunu geldiği kadar çekiyorum temizliyorum ama çok fena uyurken hırıl hırıl ses geliyor tıkanıyor ve gündüz emmesi çok ama çok zor nefes alamadığı için ememiyor ve ağlamaya başlıyor sonra bırakıyor. Ve bebeğim daha 2 aylık yaşayıp çözüm bulan varmı
3kedili2bebekli yaman02 sicak burun tıkar, bere takıyorsaniz burun tıkar kalın giydirirseniz burun tıkar
babymamma yaman02 gündüzleri nebulizatör kullan nexus veya acura tavsiye ederim geceleri de coldmix damla al eczaneden onu kullan bizde çok yaşadık burun tıkanıklığı bütün bi kışı coldmixle atlattık diyebilirim neyseki büyüdü de bu kış viks baby geçebildik
yasemingunes Nebulizatör kullanabilirsiniz, kızımın burnu da tam temizlenmedigi için ben nebulizatör kullanıyorum serum fizyolojik yapıyorum ardından burun aspiratörü kullanıyorum. Sonrasında kızım rahatlıyor. Bizde işe yaradı