Tugcearel 10 aylık bebeğime koldan yapıldı bexsero. 3 gündür şişliği ve kızarıklığı geçmedi. Bizim gibi koldan yaptıran var mı acaba ?
Rumeysakzlkya111 Ben de bexsero yaptırdım ama 13 aylık ve bacaktan yaptılar şişkinlik oldu aşı olan yerde ateşlenme oldu onun dışında bir şey olmadı
Tugcearel Rumeysakzlkya111 herkes bacaktan yaptırmış bizim hemşire neden koldan yaptı ki ? Bir sıkıntı olur mu acaba. Sizin şişkinlik kaç gün sonra geçti