Herkese selam hanımlar. Nerdeyse 15 aylık olmak üzere bir kızım var. Doğduğundan beri nerdeyse üstünü asla ortturmuyor. Battaniyeyi orttugumuz an ayaklarıyla tepikleyerek üstünü aciyor. Oda sıcaklığı 25 derecenin altına hiç dusmuyor. Nem derecesi de olması gereken sınırda. Uyku tulumu da var ama sadece uyku tulumunu giydirmek yeterli olur mu üstünü ortmemek için ya da üstünü örtme alışkanlığı nasıl edinebiliriz.