Bu tür sitemlere delleniyorum,iki çocuk büyüttüm hiç nebulizator kullanmadım ne yazmaliyim şimdi hiç bilmediğim bişey hakkında ay çok iyidir şöyle boyle mi ,ama burdaki herkesin çocuğu olduğuna göre evli ,evli olduğunu göre herkeste sağ yada vefat etmiş olsun kayınvalide görümce kayın kayınpeder var dimi , benzer dertleri var yorumlasiyorlar haliyle ,şimdi neyi neyle kiyasliyorsunuz hiç anlamıyorum