Merhaba ben dört ay önce sezeryan oldum ve bugün sol sezeryan yerim ve o yerın tam arka bel kısmımda çok ağrı var ve sezeryan dıkısım de bır çok dışarıya doğru etlesme olmuş sancı şeklinde bır Ağrı korkuyorum en kısa zamanda doktora gıdıcem bu normal bı Ağrı mı yaşayanınız oldu mu ?