Kızlar selam bayadır buralarda yoktum taşınma düzen memleket ziyareti vs derken umarım hepiniz ve bebişleriniz iyisiniz keyfiniz yerindedir. Gel gelelim soruya geçen hafta perşembe günü spiral taktırdım ve üstünden 3 gün geçmesine rağmen hala regl sancısı gibi ağrılarım var ve ara sıra kramp giriyor salı günü kontrolüm var ama öncesinde sizlere de sormak istedim bu ağrılar normal mi yoksa anormal bir durum mu var her ağrım olduğunda ağrı kesici içmeli miyim bu süreçte sizler neler yaptınız deneyimleriniz neler oldu