Evet bizde geçen sefer acile gittik. Uyuz dediler, losyon verdiler kullandık fakat geçmedi. Sonrasında özele gittik cildiye bölümüne fakat alerji ya da egzema olmuş olabilir dediler özel bi karışım yapıp gönderdiler. Onu da kullandık. Tabiki o da fayda etmedi. Dedim şampuandan mı alerji oldu? Şampuanını değiştirdim. Duştan sonra daha felaket oluyor. Valla ne yapacağımı şaşırdım.