Busradoga benim oğlum da aralıkta 3 yaş olacak. Bi 10 15 gün önce gece uykusundan uyandı ağladı karnı ağrıyor zannettim sonra bacaklarım ağrıyor dedi, internetten birseyler okudum aklım gitti Allah korusun tüm evlatlarımızı. O gece ayaklarını yikatmak istedi yıkayınca rahat rahat uyudu. Aradan 1 2 gece geçti yine aynısı oldu. Sonradan anladım ki ben havalar artık serin diye geceleri çorapla yatiriyordum, ayaklarına sıkıntı geliyordu herhalde çocuğun uyurken o çorap rahatsız ediyordu sanırım. Bunu farkettikten sonra çorapsız yatiriyorum ve maşallah diyim hiç böyle birsey yaşamadık. Normal zamanda gün içinde hiç bacağım ağrıyor vs demez sadece o 2 gece öyle birsey yaşamıştık. Sizde de benzer durum olabilir mi diye yazmak istedim.