Kızım 25 aylık çok iştahsız bebekti bende video ile yedirmeye alıştırdım video izlerken sevmediği şeyleri bişe yiyordu hastalık vs dışında ama çok bunaldım her öğünümüz bir saat sürüyor yavaş çiğniyor video izlediği için kendi eline alsın yesin istiyorum b12 de düşük çıktı iştahsızlığı o yüzden sanırım, şimdi videosuz yedirebilmek istiyorum nasıl yapabilirim ? Başaran anneler var mı kaç gün sürüyor videosuz yemeye alıştırmak