SinemDuha Oğlumu genelde yurutece koyuyorum bir zararı oluyor mu acaba özel bölgesi için lütfen erkek anneleri cevap yazın 😊
LadyGaddar SinemDuha iki oğlumda da kullandım Bi sorun olmadı Dozun da olursa Bi zararı olacağını düşünmüyorum
Seryy_ SinemDuha bende kullandığım süre içinde çok fazla tutmadım maksimum 2 ay falan kullanmışımdır , bir sorun yaşamadım çok şükür. Şuan 23 aylık.
Leylaarslan72 Kaç aylık bebeğiniz ? Ben ilk oğlumu koydum hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür 2.oglumu da koyacam biraz daha toparlanmasını bekliyorum yani sıkıntı olmuyor
komik Ben kullandim genetikmi blmem yumurtaliklari yukari cikdi sureklide kulanmadim ama kullanilmamali dye bliyorum bzde 2 ameliyat gecirdik yumurtaliklarla alakali 3cu cocgum ve koymayi dusunmuyirum
metooo Kullanmamak daha iyi ancak kullanacaksanız en düşük kademede olmalı, bebek ağırlığını ayaklarına versin, ayakları havada kalmasın, gün içinde 40-45 dk yı geçirmemeye çalışın bir de bebek kiloluysa daha az tutun, yumurtalıklara baskı yapmaması için.