Nacafa 18 aylık kızımı gagapagos oyun alanına götürdüm 2 gün üst üste çıkmak istemedi bir sürü oyuncak var içerisinde trambolin, top havuzu, kaydıraklar, kaydıraklı top havuzu, sayıların olduğu büyük büyük kartonpiyerden oyuncaklar hepsinde en az 15er dk oynar ve orada sürekli çocuk olması inanılmaz hoşuna gidiyor çocuklarla olmak istiyor peşlerinden gidiyor ekstra o top havuzu vs olan oyun alanından çıkınca jeton ile çalışan oyuncaklar var onlarlada vakit geçirip binince en az 2,5 saat orada geçiriyoruz ve saati şu anda 900₺ olduğu için götüremiyorum.
250₺ size göre küçük bir para olabilir ama herkes kendi bütçesini ve ev ekonomisini bilir size küçük gelen para birimi bir başkası için büyük bir rakamdır.
Ayrıca siz neden herkese olumsuz ve negatif yorum yapıyorsunuz? Ne zaman yorumlarınıza denk gelsem hep bir üstten üstten negatif cevaplar.