Tugcearel Kızlar 2. Doz bexsero aşı sonrası kolunda bayağı taş gibi şişlik var ve kıpkırmızı. Bugün 3. Gün. Normal mi sizce
bilgehnm Tugcearel neden kolundan yapıldı ki? Bizim ilk doz bacaktan yapılmıştı, ikinci doz da haftaya bacaktan olucak. İlk dozda kızarıklık yoktu ama içten bir kabariklık oldu bezelye gibi geçti sonra. Bu arada geçmiş olsun ve şifa olsun. 🌸
acimavi Tugcearel kızımın da hep bacaktan yapıldı. Koldan olduğu için belki şişlik geçmemiştir, kol için daha ağır gelmiş olabilir
pantenkelebek Tugcearel bende ilk doz da sordum koldan mi diye. 1 yaşa kadar koldan aşı olmaz sadece verem aşısı koldan olur dedi 2 aylık asisinda bacak kasları daha kuvvetli ilacı dağıtır kol kası gelişik değil dedi hemşire
Tugcearel Hiç koldan yaptıran yok mu kızlar ? Bir tek biz mi koldan olmuşuz. Herhangi bir zararı olur mu ?