Merhaba arkadaşlar eşimle evlilik yildonumumuz yaklaşıyor kızımda 6 aylık olcak kimseye bırakmak istemiyorum beni emdi içinde durmaz zaten hic bu zamana kadar çıkarmadım cesaret edip bir ani bir anını tutmuyor kalabalıkta bir yerde huzursuz olur mu sizce hep bende üçümüz anısı kalsın istiyorum biraz bu konuda cesaretim yok normalde de hic çıkarmam çok nadirdir dışarıda birseyler yemek yememiz