Anneko
Şuan burada yazarken anneeeee annneeee diyip duruyor
Sürekli ilgi onda olsun istiyor
2 dakika kendisi oynasa bile bana bakıp onay bekliyor mesela aferin falan dememi bekliyor
Anlıyorum onları da
Bizden başka kimseleri yok sıkılıyorlar ama diyorum ki bir çocuk 5 dakika oynamaz mı kendisi
Hani sürekli kendisinin oynamasını bekleyemem tabiki ama hiç
Kahvaltı yemek yok anam hazırlatmıyor ki🤷
Yetemediğim için yarım gün kreşe verdim ama gelince yine acısını çıkarıyor