Gerçekten artık şaşırdım kaldım kızımada acıyorum içim gidiyor ne yapacam artık bilmiyorum 3 yaşında ikiz eşi kızım var çok hassas aşırı hassas hemde öğlen uyutmak istiyorum çünkü uyumasa gece çok uyanıyor yemek konusunda çok seçici yemediği zaman gene gece uyanır gene gündüz uyumadı uyumak istemiyor daha doğrusu gene uyanıyor titriyor dişlerini gıcırdatıyor üşüyor desem yazında yaptı şuan gene oldu çok huzursuzum artık ne yapacağımı şaşırdım kaldım