Zhra78 ay ben bunu yaşadım,2 aylık bebek anneye gülmesi lazım dediler,ve gülmüyordu boş boş bakıyordu, 62 günlükken göz doktoruna götürdüm görmüyor mh diye,doktor azarlamadı ama çok şaşırdı yani bebek bu ne bekliyorsunuz ne görüyor ki daha dedi,güzelce muayene etti doğuştan bir göz problemi yok dedi ama ilerleyen süreçte hala devam ederse çocuk nörolojiye gidersiniz dedi.3 aylıktı bana güldüğünde şuan 5 ay 27 günlük sokakta tanımadıklarına gülüyor.Bende inanın çok ağladım otizm mi acaba diye şuan kendime üzülüyorum nasıl büyğk sttesnyapmışım hem yavruma hem kendime,her bebek farklı,birde nacizane tavsiye bn sosyal medyada takip ettiğim tüm doktorlaeı takipten çıktım her bir bir şey diyook etkilenmiştim o dönemde