melisakayra merhaba canım , kaynamış ılımış su ile mamayı yapacaksın ben SMA kullandım hiçbir sorun yaşamadım açıkçası ne gaz ne kusma hiçbir şey olmadı. CC olarak da mama kutusunun arkasında yazıyor ilk ona göre yapıp sonrasında bebeğinin ihtiyacına göre ayarlayabilirsin ve mamayı biberon da karıştırırken çalkalama hareketi yapma dairesel hareketlerle karıştır . Çalkalama hareketi yapıldığında üzerinde baloncuklar oluyor o baloncuklar bebeğe gaz yapıyor. Sağlıkla büyüt bebeğini inşallah 💜