KSM süt içiyorsa sıkıntı olmaz benim kızım 6 aylık doğuştan yutamıyor yutma terapisine gidiyoruz sizin bebiş belki yemek yapısına alışamadığı için yemiyor olabilir tabi önce alanında uzmanlara başvurursanı işiniz kolay olur, korkmayın ergoterapiye gitmenizin faydalı olacağını düşünüyorum. Daha da geçmeden hızlıca hallolur umarım.