Ebrar22 Kızım 2 yasında yatakdan düştü Köprücük kemiği kırıldı sadece sardılar başka bişe yapmadılar Rabbim kmsenın başına vermesin ama yaşayan oldumu ne zman düzeldi ne yapmam gerekiyor
nilgs Ebrar22 hiç korkmayın 60 yaşında annemin kırıldı 4 ay önce ona bile bir şey yapmadılar sardılar sadece. Doktor iyileşmesi en kolay kemiklerden biridir yenidoğann bebeklerde çok sık görülür demişti :)) kendiliğinden iyileşir endişe etmeyiniz :)
Sogukbaklava Ebrar22 Yatıp kalkarken ağrısı olur . Kızımın da kırıldı bandaj takılması lazımdı küçüktü o zaman izin vermedi kendi kendine düzeldi. Kemik suyu içirin hemen kaynasın. Gecmis olsun.
twobabymom_ Ebrar22 oy minnoşum benim yaa bilgim yok ama çok çok geçmiş olsun dilemek istemedim Rabbım çocuklarımızı korusun inşallah
Aklimideliricem Çok geçmiş olsuuun ne zaman geçer bilmiyorum ama küçük çocukların kemiklerinin daha çabuk kaynadığını duymuştum. Bol bol ilikli kemikli çorbalar yapın şifa olsun 🙏
Ebrar22 Aklimideliricem kemik almadım henuz ama tavuk suyuyla çorba yaptım tadına dahi bakmadı hiç bişe yemıyo abur cubur hariç
emiray54 Ebrar22 oğlumun doğumda kırıldı. Bişey yapmadılar. 2 hafta içinde kaynadı.. Çabuk kaynayan kemikmiş.. siz yine de kemik suyu fln tüketmesini sağlayın. Geçmiş olsun
Biferyal_ Ebrar22 çok geçmiş olsun benimde kızım sizinki gibi tam 2 yaşındayken aynı şekilde yataktan düştü . Bandaj taktılar bir hafta sonunda düzelmişti çok şükür merak etmeyin doktor çabuk kaynar demişti ilik sulu yemekler yedirin
Sultanigde Ebrar22 merhaba bizde aynı durumdayız kırık var. Aşağı kaymış olduğunda nasıl tedavi ettiler acaba? Bilgi verirseniz çok sevinirim🙏🏻
Ebrar22 aysmtpkara geçmiş olsun bı ay önce kontrole gıttık kemıkler bırbırıne yapısmış iki sene sonra düz olur dedıler bızde iki üç ayda bır götürücez artık nasıl olmus dıye
ObirRuya Ebrar22 iri bebekler doğamazlarsa köprücük kemiği bilinçli kırılır sonra sararlar birkaç güne düzelir çok çabuk kaynar çünkü korkmayın 🥲
Ebrar22 Sultanigde çok geçmiş olsun Kemıkler tuttu bırbırını ama ıkı seneye kadar eskı kırılmamıs haline döner dedıler sadece sekız bandajıyla bağladık zaten ondan başka pek çözüm yok