ygt1307 çünkü abartıldığı kadar bir ürün değil philips var ablamda o da gayet güzel süpürüyor tamam her şeye uygun ayrı ayrı başlığı olmayabilir ama iş görür her türlü zaten o ayrı başlıklar müşteri hizmetleri vs hepsi pazarlama taktiği.. çekim gücü vs güzel süpürge ona lafım yok ama aa dikey süpürge alacaksan muhakak dyson olmalı ?? Noktasında çekimserim