efeninannesi4207 2 buçuk yıl oldu doğum yapalı kaşıntı oluyor kaşıyamyorum da ya birde ıslaklık oluyor neden acaba bişey akıyor gibi
Papatya-eylul88 efeninannesi4207 1 sene oldu dogum yapali hiç biyle bisey yaşamdim ama akintiniz varsa bence doktora gorunun normal degil diye düşunuyorum
efeninannesi4207 Papatya-eylul88 hadi ya korktum şimdi 😳 nasıl yapsam ki. Ya akıntı değil de orası ıslak gibi oluyor şuan peçete koydum da biraz kilom da var acaba göbek değdiği için olabilir mi ter falan m