Bebeğim 13 haftalıkken sünnet oldu şu an 16 aylık pipisinin ucunda beyaz kalıntılar oluşuyor pamuk kullanıyorum odur diye düşünüyorum yalnız eşim diyor ki pipisinin arasına girecek kadar oyuntu olmaması gerek dikişi yanlış kaynamış olabilir diyo bana mantıksız geldi ama şüphe düştü içime pipinin başı değil de o derili kısma neden birikiyor acaba ya sizde de oluyo mu? Doktora gitmeli miyim çişini tazyikli yapıyor bu arada izledim sıkıntı yok